uitgebreid zoeken
logo

uitgebreid zoeken

  • Vakgebied

  • Opleiding

  • Uren per week

  • soort dienstverband

  • reset selectie

Plaats

Ben jij analytisch sterk, planmatig en klaar om de sleutelrol te spelen in de supply chain van een internationale organisatie? In Heerlen zoeken wij een gedreven Supply Chain Planner & Inkoper die de vraag vanuit verkoop en productie vertaalt naar een optimaal inkoop- en materiaalplan.

Wat bieden wij jou?

  • Een marktconform salaris, afhankelijk van jouw ervaring en achtergrond;
  • Daarbovenop ontvang je 8,3% vakantiegeld;
  • Je bouwt via Alert een stiPP Plus pensioen op;
  • Je krijgt via Alert een fulltime dienstverband;
  • Veel ruimte voor eigen initiatief en procesverbetering;
  • Opleidingsmogelijkheden en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling;
  • Korte communicatielijnen binnen een betrokken en professioneel team;
  • Werken met een modern ERP-systeem en ruimte om daarin te optimaliseren.

Wat je nog moet weten:
Wij zoeken een nauwkeurige, communicatief sterke professional met een hbo-diploma en relevante ervaring, die vloeiend Nederlands en Engels spreekt.

  • Je hebt een afgeronde hbo-opleiding, bij voorkeur in supply chain, logistiek of bedrijfskunde;
  • Je beschikt over 3–5 jaar relevante ervaring binnen supply chain, planning of inkoop;
  • Je beheerst zowel de Nederlandse als Engelse taal uitstekend, in woord en geschrift;
  • Je hebt ervaring met ERP- en CRM-systemen (pré Navision en/of Maximizer);
  • Je bent communicatief sterk en schakelt makkelijk tussen verschillende afdelingen;
  • Je werkt nauwkeurig, zelfstandig en weet prioriteiten te stellen in een dynamische omgeving.

Wat ga je doen?
Als Supply Chain Planner & Inkoper ben je de essentiële schakel tussen de vraag en de tijdige beschikbaarheid van materialen. Je bent verantwoordelijk voor het plannen en bestellen van grondstoffen, het onderhouden van leverancierscontacten en het oplossen van knelpunten. Je ondersteunt de productieplanning en draagt zo direct bij aan een efficiënt productieproces.

Wat zijn je verantwoordelijkheden?

  • Plannen en tijdig bestellen van grondstoffen, verpakkingsmateriaal en halffabricaten;
  • Opstellen en opvolgen van inkooporders op basis van de productieplanning;
  • Monitoren van materiaalbeschikbaarheid en oplossen van leveringsproblemen of tekorten;
  • Intensief samenwerken met productie-, kwaliteit-, logistiek- en transportafdelingen;
  • Onderhouden van product- en leveranciersdata in het ERP-systeem;
  • Signaleren van knelpunten en bijdragen aan structurele verbeteringen in het proces;
  • Coachen van de Purchase Assistant en ondersteunen van het inkoopteam;
  • Rapporteren van KPI’s zoals kostenefficiëntie, leverbetrouwbaarheid en voorraadniveaus.
Lijkt het je wat om aan de slag te gaan in deze functie? Solliciteer dan direct!

nu solliciteren

Is deze functie iets voor jou? Laat dan snel jouw sollicitatie en up-to-date CV achter, liefst met een korte motivatie.

"*" geeft vereiste velden aan

persoonsgegevens
Naam*
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
documenten
Sleep bestanden hierheen of
Max. bestandsgrootte: 3 MB.
    Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

    meer vragen over deze vacature?

    bel met vestiging Sittard op (046) 820 09 92

    Of stuur een e-mailbericht naar sittard@alerthr.com

    of gebruik dit formulier