Maak kennis met Sander Navé, de nieuwe content marketeer bij Alert! Sander is een echte creatieveling, zowel in zijn werk als in zijn vrije tijd. “Ik ben altijd bezig met het maken van content en zoek graag nieuwe manieren om verhalen te vertellen,” vertelt Sander enthousiast. Gedreven als hij is, gaat hij geen uitdaging uit de weg en blijft hij zichzelf ontwikkelen. “Wat mij het meest aantrok aan Alert is de filosofie van de Happy.Work.Life. Werkgeluk is voor mij net zo belangrijk als creativiteit en uitdaging in mijn werk.” Met zijn frisse ideeën en passie voor content is Sander een waardevolle aanwinst voor ons team.
“Ik word gelukkig als ik mensen kan helpen, het geeft me energie om met creatieve content een verschil te maken. Of het nu gaat om een pakkende campagne, een inspirerend verhaal of een strategische contentplanning. Ik zoek altijd naar nieuwe manieren om impact te creëren.”
“Ik begon ooit als elektricien, maar dat lag me totaal niet. Tijdens de coronapandemie ontdekte ik digital marketing, en daar voelde ik me meteen thuis. Door mijn stages kwam ik in aanraking met graphic design, wat me zo boeide dat ik er nog een opleiding in heb gevolgd.” Die combinatie van marketing en design maakt Sander tot een veelzijdige content marketeer. “Ik vind het geweldig om creatief bezig te zijn en met sterke content impact te maken.”
“Bij Alert draait alles om werkgeluk, en dat voel je vanaf het eerste moment in de warme en open sfeer. Het is een plek waar mensen zich gesteund en gewaardeerd voelen, waardoor ze elke dag met plezier naar hun werk gaan.”
“Na een werkdag geniet ik van mijn favoriete muziek tijdens een ontspannen autorit naar huis. Vervolgens breng ik wat tijd door in de fitness om mijn energie kwijt te kunnen. De dag sluit ik graag af met een aflevering van een serie of een goede film, zodat ik helemaal tot rust kom.”
“Mijn Happy.Work.Life droom is om met creatieve content een echte impact te maken. Bij Alert voel ik de ruimte om mezelf te ontwikkelen en mijn creativiteit maximaal in te zetten. Dat maakt voor mij het verschil: werk waarin ik niet alleen mijn passie kwijt kan, maar waarmee ik ook anderen kan helpen en motiveren.”
Werkgeluk en gezondheid op de werkvloer verhogen, dat is waar deze Happy Cliënt Case om draait. Senior re-integratieconsulent Syl Carati beschrijft hoe coaching en...
ADV is een term die regelmatig voorkomt in arbeidscontracten en cao’s (collectieve arbeidsovereenkomsten). Voor veel werknemers is het een belangrijk onderdeel van hun werk-privébalans....
Graag stellen wij je voor aan Stan Pieters, de nieuwe junior intercedent bij Alert Sittard. Stan is iemand die blij wordt van gezelligheid met...