camilla's happy.work.life in koeweit

Veronica, een van onze international recruiters in Dubai, had het genoegen om Camilla uit Libanon te ontmoeten. Ze is onlangs begonnen aan haar droombaan als huidspecialiste in Koeweit.

Veronica: “Normaal gesproken begint mijn headhunting-proces, verschillend per functie, met het inzetten van verschillende wervingsplatforms. Hierbij neem ik altijd eerst contact op met mijn huidige en voormalige kandidaten en vraag om verwijzingen (referral recruitment), dit werkt effectief dankzij de goede band die ik met mijn kandidaten heb opgebouwd. Zo ontdekte ik het profiel van Camilla, dat meteen mijn aandacht trok. Vanaf het eerste contactmoment toonde Camilla een hoog niveau van professionaliteit en proactiviteit. Haar persoonlijkheid paste perfect bij de behoefte van een  van onze relaties!

perfecte match

Camilla was al bijna een jaar op zoek naar een baan in Koeweit. Camilla’s man was ondertussen al werkzaam in Koeweit. Ze vond enkele vacatures met lage salarisvoorstellen, maar had geen vertrouwen in deze organisaties. Naarmate de tijd verstreek, begon ze de hoop op een hereniging met haar man te verliezen, totdat ze Alert tegenkwam.

“I found some vacancies with low salary offers, but I didn’t have the trust in these companies until Angels dropped and gave me the opportunity I have been waiting for! I call them angels because I always had hope that god was postponing the offers I got, so he can offer me better. And that happened with Alert’’

De vaardigheden en competenties van Camilla waren een perfecte match voor onze relaties in Koeweit. Het wervingsproces verliep soepel en het gesprek met Camilla verliep indrukwekkend goed vanwege haar ervaring en charisma, wat een positieve indruk achterliet bij de klant. Camilla kreeg direct na het gesprek een baanaanbod.

papierwerk tot succes

Voordat Camilla haar koffers kon gaan inpakken moest ze eerst haar papierwerk gaan organiseren. Om in Koeweit werkzaam te zijn heb je onder andere een geldig visum en een werkvergunning nodig. Daarnaast moest er onderzocht worden welke specifieke vereisten en procedures er gelden voor haar nieuwe loopbaan en werkgever in Koeweit, zodat ze alle benodigde documenten tijdig en correct kon verzamelen.

Veronica: “We kwamen een klein probleem tegen met enkele documenten tijdens het indienen. Gelukkig konden we, door mijn begeleiding en ervaring met het oplossen van soortgelijke situaties gecombineerd met de uitstekende medewerking van Camilla, het probleem snel oplossen.”

Binnen Alert hechten we veel belang aan persoonlijk contact met onze kandidaten en werkgevers. Het was ons een genoegen om Camilla te helpen bij haar zoektocht naar haar droombaan. We wensen Camilla het allerbeste in haar nieuwe functie!

Camilla: “I am extremely happy and satisfied with my new job and also reunited with my husband. The team from Alert, especially Ms. Veronica, was always in touch with me and replied whenever I had questions. That’s what I call professionalism and excellent customer service.”

Camila heeft onze Happy.Work.Life filosofie zelf mogen ervaren. Wanneer je plezier uit je werk haalt, ben je over het algemeen productiever, positiever, efficiënter én gelukkiger. Om dit te bereiken, luisteren we naar de wensen van zowel werkgever als werknemer om zo een duurzame match te realiseren.