Wil je graag werken in een boeiende omgeving waarin je kunt bijdragen aan het waarborgen van de veiligheid van mensen en eigendommen? Dan ben je bij Alert aan het juiste adres! Wij begrijpen dat veiligheid een cruciale rol speelt in het beschermen van individuen, organisaties en de samenleving als geheel en daarom helpen we je graag bij het vinden van de perfecte baan in de veiligheidssector. Of je nu een ervaren beveiligingsprofessional bent of net je carrière wilt starten in de veiligheidssector, wij hebben een variatie aan vacatures in veiligheid beschikbaar. Van beveiligingsmedewerker tot brand- en veiligheidswacht, we hebben mogelijkheden voor verschillende functies en ervaringsniveaus.
Dus, als je op zoek bent naar een nieuwe uitdaging en graag wilt werken in de veiligheidssector, bekijk dan onze 1 vacatures in veiligheid en vind de baan die bij jou past. Aarzel niet langer en solliciteer vandaag nog!
Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en wil je jezelf verder ontwikkelen in een flexibele rol? Als Brandveiligheidswacht bij onze gewaardeerde partner op het Chemelot-terrein zorg je ervoor dat veiligheid voorop staat. Heb jij oog voor detail, herken je gevaarlijke situaties en ben je oplossingsgericht? Dan is deze functie…
Staat jouw ideale vacature er nog niet tussen? Meld je dan aan bij Alert. We nodigen jou graag uit voor een kennismakingsgesprek.
meld je aanStaat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.
Geen zorgen, wij helpen jou graag bij het verwezenlijken van je droombaan! Bezoek een van onze locaties en ontdek hoe Alert werkt vanuit het principe: ‘When life is a pleasure, life is a joy’. We luisteren aandachtig naar jouw wensen en zorgen ervoor dat je aan de juiste baan wordt gekoppeld. Dus, ben jij klaar om op zoek te gaan naar jouw ideale baan? Kom dan snel langs, de koffie staat al klaar!
Over het algemeen sta je een jaar lang ingeschreven in ons bestand om bemiddeld te worden bij onze businesspartners. Wanneer je na een jaar tijd nog bij ons ingeschreven staat maar we nog geen passende uitdaging voor je hebben gevonden, zullen we contact met je opnemen om te vragen of je nog bij ons ingeschreven wil blijven of liever uitgeschreven wil worden.
Bij Alert beginnen we met het evalueren van je cv wanneer je solliciteert op een vacature. Als er een match is met onze opdrachtgever, nemen we contact met je om een intakegesprek te plannen. Tijdens dit gesprek bespreken we jouw persoonlijke voorkeuren en interesses, omdat we het belangrijk vinden dat je met plezier naar je werk gaat. Als jouw wensen goed aansluiten bij het bedrijf van de vacature, nodigen we je uit voor een sollicitatiegesprek bij de opdrachtgever. Bij een wederzijdse match regelen wij het papierwerk.
Als er geen match is, helpen we je graag persoonlijk bij het vinden van andere vacatures binnen jouw interessegebied.
Alert HR Solutions organiseert voor haar klanten en geïnteresseerde bedrijven elk jaar diverse kennissessies. Op 7 november vond de laatste kennissessie van dit jaar...
ADV is een term die regelmatig voorkomt in arbeidscontracten en cao’s (collectieve arbeidsovereenkomsten). Voor veel werknemers is het een belangrijk onderdeel van hun werk-privébalans....
Alert HR Solutions organiseert voor haar klanten en geïnteresseerde bedrijven elk jaar diverse kennissessies. Op 30 mei vond de eerste kennissessie van dit jaar. ...
activeer meteen een Job Alert op basis van jouw huidige selectie
null
""
[]
""